Alla inlägg under december 2015

Av Familjen - 23 december 2015 12:10

Äntligen har den kommit
Den efterlängtade syskonkärleken
I måååånader har de bråkat, det har rykt flisor
Innan dess noterade de knappt varandra lekte aldrig tillsammans

Men nu
Äntligen
Och det har varat i veckor

Även W och L har funnit varandra
Så skönt

Av Familjen - 20 december 2015 21:42

Oj
Det var inte igår
Jag ngn saknat mig? Förmodligen inte :-)

Mkt har hänt
Största nyheten är väl att i min mage gror ett litet pyre.
Ngt som glädjer oss mkt men samtidigt har det varit tufft
Är tufft
Mkt tankar, ingen återvändo
Hur kommer vårt liv bli

Vi är oense stundtals om saker, främst barnuppfostran
Hur ska det bli med gemensamt barn

Och ekonomi
Vi har inte alls gemensam ekonomi idag, hur ska det gå. Inget vi direkt pratat om. Jag blir ju främst drabbad iaf till en början

Jag mår dåligt
Kräks dagligen och är sjukskriven, förlorar pengar och känner mig inte som mig själv

Samtidigt är det så härligt
Mina barn är jättelyckliga över att få ett syskon.
Cs son verkar inte förstå alls.
Ibland känns han mkt yngre än min son trots att han är ett helt år äldre.

På detta har jag, sambon och mina barn just haft kräksjukan
Allihopa
L har inte varit här så han klarade sig.

Helt slut i kropp och knopp.

Haft en massa kalas för min dotter som fyllt sju år

Haft en jobbig höst då O inte kommit in i klassen på det sätt jag önskat. Men efter kontakt med skolan så verkar det ha blivit lite bättre.

W däremot stormtrivs, han var jag jätteorolig över hur han skulle trivas men han verkar trivas jättebra. Han har lite svårt för gympan då det blir lite för högljutt men det går bättre och bättre.
Men denna pojk har ju sån otur med allt
Slagit sig på kinden för tre månader sen som givit en knöl som inte gått bort än.
Strul med magen
Och på det så har han fått en massa utslag som blossar upp titt som tätt och vi vet inte varför.
Pust

Julen ska jag för första gången fira utan barnen
Känns så konstigt och jobbigt.
Jag vill ha det på mitt sätt, deras far är inte alls mkt för att fira
Köpt typ tvp julklappar, hade inte en tanke på att ge tomten julgröt och sen en julklapp från tomten till barnen.
För mig är julen stor och viktig för mitt ex ett jobbigt måste. Men ändå ska han absolut ha dem redan från den 23:e

Dessutom strular han med tjejer så jag blir galen. Flirtar med tjejer han borde hålla sig helt borta ifrån.
Bytt tjej igen och är kanske tillsammans med flickvän nr ett igen
Dottern tror hon har två låtsasmammor
Det gör mig galen

Men men
Nu ska jag jobba två dagar till sen njuta med barnen, nära och kära

God jul

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards