Alla inlägg under mars 2016

Av Familjen - 30 mars 2016 13:13

Hur ska man orka med allt? Vart finner man energi?
Från barnen får jag en del energi, men de tar oxå en hel del.
Kärlek ger mig energi.....ngt min sambo är lite dålig på att ge just nu. Varför? Ja hans energi är nog oxå slut, pga hans ex. Jag hoppas iaf det är därför.

Varför är min energi slut? Ja prova att ha ont dygnets alla timmar, inte sova bra på nätterna. Trots smärta ska man ta hand om hus och barn.
Sen tar jobbet för mkt energi, usch! Och då strulet med min sambos ex....det tar mkt av vår tid att diskutera henne.

Att vara skild är inte lätt
Att vara tillsammans med ngn som har barn är inte lätt.....

Många är de dagar då jag saknar min förra familj! Jag tycke vi hade en fungerande vardag även om det kunde bli bättre, han höll inte med.
Men saknar inte bara honom, han var oxå jobbig allt leva med. Utan saknar vår familj, saknar hans släkt som jag känt i 17 år
Saknar det bekväma och det kända.

Nu är det mkt bök och stök.
Oftast löser jag och mitt ex det, nästan alltid faktiskt vi tycker inte illa om varandra

Min sambo och hans ex kan inte lösa ngt, inte ens vem som ska ta deras son till BVC.
I min värld är det ju sambons ex fel, usch hon är så dum. Så dum!
De har varit i tingsrätt än gång, där bestämdes gemensam vårdnad. Visar sig nu att vad som bestäms i en sån dom behövs inte följas så länge man hämtar och lämnar på anvisad tid. Allt annat kan man bryta mot. Vilket hon gör!!!!
Så gemensam vårdnad fungerar inte!!

Jaja dags att jobba lite till innan hemgång

Bilen gick iaf igenom besiktningen idag
Yey!!

Av Familjen - 15 mars 2016 13:54

Ja det verkar lixom inte vara min grej
Kan inte sova på natten pga ont överallt
Kan inte vila på dagen pga ont överallt
Kan inte sitta o jobba längre stunder pga...

Ja ni fattar
V 26 enligt Ul och därmed 14 veckor kvar
Det är långt

Halvtidssjukskriven men skulle nog eg behöva vara sjukskriven på heltid men ja
Lojal eller vad det kallas
Mkt som händer på jobbet nu, väldig
Jobbigt för vissa. Jag blir inte alltför berörd av det som tur är!

Har blivit väldigt blödig när det gäller mina barn, saknar dem tom när de är på förskola/skolan! Och de verkar känns desamma mot mig just nu. Min underbara son vill vara vid min sida konstant, kramas med mig, pussa min mage. Min dotter vill ligga och prata på kvällarna!
Jag älskar det
Älskar dem
Hoppas jag kommer känns desamma för bebisen i magen...

V 26

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards