Alla inlägg under april 2016

Av Familjen - 25 april 2016 13:59

Den går så sakta men ändå så fort!
Dagarna går fort men veckorna sakta
Sjukskriven på heltid och det känns som jag gått in i en vägg. Så trött hela tiden, så får ngn konstig stress över att dagen går så fort. Att jag inte hinner vila så mkt som jag vill innan det är dags att hämta barnen. Jag gör inte mkt här hemma på dagarna, kör en maskin tvätt eller plockar ur en diskmaskin ändå känns det stressande. Konstigt
Vill bara sova
Men jag har iaf fått mindre ont av detta, och färre förvärkar. Ett tag trodde jag bebisen skulle komma ut alldeles för tidigt, nu är det drygs nio veckor kvar och hon stannar nog tiden ut. Men jag hoppas på en två veckor för tidigt. Tidigare än det blir jobbigt då min sambo ska upp i tingsrätt sista maj mot sitt ex. Eftersom vi inte vill ta lån till en advokat som kostar oss typ 40 tusen så ska vi sköta det själva och jag är med som ombud.
Det sjuka sjuka sjuka är att hans ex som lever på soc och aldrig haft ett jobb i hela sitt liv, hon får advokat för Max 4000:- så hon har ju advokat.
Nu har hon dessutom börjat sprida rykten om att han är hotfull mot henne, vilket är så långt från sanningen man kan komma. Usch allt är så hemskt med hans ex hon är så dum, och det tar energi från oss
Men min sambo har iaf ändrat sig, ett tag var det riktigt jobbigt, han var så kall mot mig. Kunde inte hantera allt!
Men efter att ha sagt till honom på skarpen så har det sakta gått åt det bättre. Nu är han återigen omtänksam, snäll och gullig. Och det behövde jag

I helgen köpte han en ny båt efter önskemål från mig. Han hade en vanlig båt till fiske men jag ville ha en med tak så vi lättare kan åka med bebis
Sagt o gjort
Sålde sin och köpte ny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards