Alla inlägg under maj 2015

Av Familjen - 17 maj 2015 00:18

Ok
Klockan är halv ett
Jag ligger mellan mina gosefisar
Och KAN INTE SOVA
Hur tänkte jag när jag sa
"Vet ni, när C är borta myser vi och sover i min säng"???
Den ena avkomman fiser så jag nästan kräks
Den andra snarkar så Jag storknar
WTF!!
Försöker trycka in öronproppar men det är ngt fel på dessa...DE HJÄLPER INTE

Så grattis till mig vad mysigt vi har det

Snälla söta lilla avkomma sluta snarka

Av Familjen - 16 maj 2015 21:39

på bordet
Eller såklart inte riktigt så
Men barnen dansar ner i vår säng
En på varje sida, det ska bli mysigt!
Bara att söva dem var fantastiskt, O somnar aldrig i min säng längre, hon kollar iPad istället för lyssnar på saga.
Men ikväll var hon lyrisk, få sova i mammas säng hela natten det ville hon inte missa.

Vi har även hunnit med ponnyridning och mamma/dotter tid i form av shopping till skolavslutning
Sen avslutades dagen med pizza på pizzeria och godis framför en film. Jag och mina älsklingar, jag, min son och min dotter!
Mina!
Älskar att vara sambo, men saknar ibland tiden när det bara var vi tre.....
Men säg inte det högt för jag skulle aldrig byta ut det liv jag har idag
Men ibland får man sakna

Av Familjen - 15 maj 2015 09:10

Härligt med långhelg

Idag är jag själv med tre barn och vi ska åka på lekland

Wish me luck

Men först

Duka undan kaoset efter frukosten, klä på alla och mig själv

Ha det bra

Av Familjen - 7 maj 2015 18:45

vädligt varierande väder idag
Men vackert är det
Älskade vår

Av Familjen - 7 maj 2015 17:09

Ibland kan det vara befogat att luras

Här tex lurat jag ögat

Middagen ser gigantiskt ut
Men den ligger på en assiett så när jag började titta lite närmre efter mitt "oj ska jag äta sådär mkt" så insåg jag
Det var visst inte så mycket

Smaklig spis

Av Familjen - 5 maj 2015 16:43

Hur kan snor hamna i precis hela huvudet? Jag är däppt i näsan så det står härliga till
Och fy jag blir som en man när jag är förkyld! Vill bara dra ett täcke över huvudet
Men det går inte
Två barn hemma som varit på läkarbesök och som både behöver middag att kramar.

Ibland saknar jag tiden före barn, då man faktiskt kunde krypa ned i sängen kl sex på kvällen och inte bry sig om något
Då man kunde äta godis till middag

Ibland.....för att få pussar och kramar och kärlek från barnen
Ja det slår det mesta
Faktiskt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards