Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Familjen - 29 juni 2015 11:58

var är den där berömda magkänslan alla pratar om?
I min mage bubblar det mest av oro, velan och spänning. Kanske ngn gas oxå vem vet ;-)

Kollade in radhuset igår, var där länge, klämde och kände!
Är det här det vi vill

Det var mindre än vi trodde, får grabbarna plats i ett rum. Och tänk om vi vill ha ett gemensamt barn, vart ska hon/han få plats (japp vågar vägra hen)
Slitet golv, rätt fula skåpsluckor
Kan vi trivas här
Barn överallt, nyfikna barn! Härligt väder och glada människor överallt
Jo vi vill bo här, eg önskade vi att det var finare invändigt men området känns så bra.

Vi måste prata med våra ex
Mitt ex reagerade inte som jag trott
Blev ledsen, det är mkt nu i hans liv, kommer barnen trivas frågar han, kommer W ta det bra? Kommer det funka rent praktiskt?
Jag svarar så gott jag kan och frågar litar du på mig?
Ja, kör, tacka ja!

Cs ex sa inte mer än
Så länge L inte behöver byta förskola så har jag inget att invända mot

Skönt!

Men, är det dåligt för C om vi flyttar till en annan kommun vid ev vårdnadstvist? Om de samarbetar så fungerar det men kommer de lyckas med det!

Åh det finns så många frågor

Men vi chansar

Vi tackar ja

Nu ska vi bara Bli godkända av hyresvärden

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards