Alla inlägg den 30 maj 2016

Av Familjen - 30 maj 2016 20:30

Åh vad jag längtar efter att denna bebis ska komma ut
Åh vad jag längtar tills den jobbiga morgondagen är över
Längtar till torsdag när Frasse blir omplacerad
Längtar till nästa torsdag när vi får en ny ullig familjemedlem som jag hoppas fungerar bättre med oss

Men just nu
Precis nu
I denna sekund
Så längtar jag efter

En goood iskall drink!
Jag är inte mkt för alkohol eg, men sen jag träffade min sambo så har det förändrats lite
Mitt ex drack nästan jämt för att bli full och det skulle vara kraftfulla rödviner och rökig whisky
Min sambo och jag njuter av goda drinkar, vitt vin och bubbel ihop
Sällan blir ngn av oss ens påverkade vi bara njuter
Och aldrig tidigare vid en graviditet har jag saknar alkohol
Men nu
Vill ha en iskall drink
En kall sangria
Ett iskallt glas med supermumsigt bubbel

Snart
Snart
Så ska jag sitta i solen på vår altan och sippa på det medan bebis sover
Mums

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards