Alla inlägg den 3 juni 2016

Av Familjen - 3 juni 2016 12:36

Den jobbiga dagen är förbi, inte är det över men den dagen är förbi
Nu får bebis komma!

Ska först kommentera den jobbiga dagen vi hade i tingsrätten, en dag där min sambo stod mot sitt ex för andra gången.
Ensam vårdnad var det vi ville, men domaren var hård, finns ingen medelväg?
Så nu ska den medelvägen försöka nås via mailkontakt. Vi får se hur det slutar
Men jösses hans ex är så blåst så det är läskigt! Domaren fick flera gånger säga åt henne att hon inte agerade vuxet, istället för att ta åt sig så svarade hon emot.
Tror min sambo har stor fördel men det kommer inte helt bli som vi önskar och risken är stor att konflikten dem emellan kommer fortsätta!

Men men
Nu har vi inga stora stora saker som ska ske innan bebis kommer
SÅ KOM NU!!!
Jag är less, trött och tung

Igår kväll trodde jag på allvar att det var dags. Blev illamående, fick kraftiga sammandragningar som övergick till värkar fram till kl ett i natt
Sen avtog allt
Och sen dess har jag haft sammandragningar ngn gång i timmen men inget mer. Fasen!

Och jag vill eg inte klaga på värmen
Men det är varmt!! Jösses så varmt
Tur det ska vända imorgon
Men samtidigt vill jag ju ha en fin och varm sommar. Kluvet

Jag hoppas att bebis kommer snart
Håll era tummar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards