Alla inlägg den 21 april 2015

Av Familjen - 21 april 2015 12:30

Jag är allt annat än långsint
Verkligen inte långsint
Jag blir arg som ett bi och höjer lätt rösten men sen går det över
Något mitt ex visste mycket väl och utnyttjade vist.
Jag försöker tex vara arg på honom för att han förstörde vår familj, inte ens det lyckas jag särskilt bra med!
Igår tog han sin nya tjej med hit när han skulle lämna en sak, de kom aldrig in men det borde kännas märkligt.
Men nej, jag bryr mig inte om att han har ny tjej som måste stå ut med honom.
Jag bryr mig om att han kraschade min familj!! Och jag försöker vara långsint där

Anyway!
Jag är inte långsint
Min sambo ÄR

Men idag har vi ansträngt oss och blivit sams
Skönt!! Hårda ord har sagts och visst sätter det spår för även om jag inte är långsint så har jag ett minne

Nu har han åkt till jobbet, jag har varit på jobbet sen sju imorse ja alltså vid mitt köksbord
En fantastisk lyx må jag säga

Men nu har jag lunch och ska in i kalla rummet där en crosstrainer kallar
Noll lust men måste!!!!! Fett byggde denna kropp och det ska bort

Working it

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards