Alla inlägg den 22 april 2015

Av Familjen - 22 april 2015 22:35

Skrev i förra inlägget att min kropp är byggd av fett
Eg är inte det sant, just fett äter jag rätt lite av faktiskt
Min kropp är byggd av socker
Denna ondskefulla drog!
Ingen som inte är fast i sockerträsket vet hur det är
Jag liknar mig med en alkoholist eller en rökare
För när jag är utan socker

Får jag extrem huvudvärk
Yrsel
Illamående
Svettningar
Luktar illa
Extremt hemskt humör

Det är sant
En dag går bra
På andra dagen får jag huvudvärk
På tredje dagen klappar jag ihop och formligen trycker i mig socker

Så tragiskt
Men så sant

Och nu har hela min kropp slagit bakut och jag går upp i vikt hejdlöst trots träning och räknat kalorier
Vad felar min kropp???
Så trött på detta

Inget att göra åt nu

Ska försöka fasta en dag i veckan
Eg två får se om det går

Men imorgon ska jag jobba hemifrån hela dagen och barnen borta på kvällen


Mys med sambo på morgonen
Crosstrainer på lunchen
650 kcal (räknar med crosstrainer och fyller på med 100 kcal av de 250 jag tänkte förlora) och inte äta efter kl halv fyra

Ok
Wish me luck!!

(Varför fasta tänker du....
Jo för två år sen började jag med det och körde 5:2 i sex månader gick ned 9 kg. Visst blev lämnade i samma veva så det gjorde väl sitt men mitt sockersug minskade enormt av denna diet, så påt igen tänker jag)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards