Alla inlägg den 10 november 2014

Jul

Av Familjen - 10 november 2014 14:30

Om inte all för lång tid är julen här.
Med en mix familj, stjärnfamilj har jag även hört, som vi är så blir det förstår pussel.
Jag har mina traditioner med min familj. C har sina traditioner. Ingen vill direkt ge vika. Min familj har så att varannat år så firar vi julafton med hela mina familj och vartannat år firar alla mina syskon (och förr även jag) men deras respektives familj och då ses min familj på juldagen.
I år är det meningen att jag ska fira med min familj. Och eftersom mina barn ska vara med sin pappa på juldagen och förmodligen annandagen så känns det inte ens lite aktuellt att fira på ngt annat sätt än med min familj. För då får de inte träffa mormor etc under hela julen.
C har alltid firar med sin familj, inga undantag så hans mamma blir sur bara av tanken på att inte få fira med C och hans Son. Skillnaden är att C har sin son hela julen, det är hans vecka och mamman är inte ett dugg intresserad av att ens fråga om han kan få ha L en dag. Konstigt va?

Just nu vet jag inte hur vi löser detta, kanske blir vår första jul tillsammans på varsitt håll?!

Hur tyckarna du vi ska göra?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards