Direktlänk till inlägg 24 april 2015

Freeeedag

Av Familjen - 24 april 2015 13:45

Äntligen fredag
Denna underbara dag på veckan
Eg är det väl den dagen man lever för? Man genomlider månd-Tors så det äntligen kan bli fredag!
Fredag med sol är desto bättre
Och ÄNNU bättre känns den eftersom jag gick upp med tuppen imorse och på fastande mage tog jag mig till gymmet och körde järnet
Det ni!!

Ibland känns lixom livet bara lite bättre och ryggen lite rakare!!

Strax dax att åka från jobbet

Idag är vyn denna (om någon nu skulle bry sig)

Mannen jag stirrar på varje dag är min chef
Han håller ett vakande öga på mig! Eller mest sitter den där för han hatar den så mycket :-)

Åka och handla står på göra listan idag och sen hem och lägga bubbel på kylning och fixa mat!

Quesedillas, mums det bästa som finns!
Ett glas vin och gott sällskap av sambon så blir det fulländat

Och imorgon får jag spendera tid med mina underbara ungar trots att det inte är min helg
Det är lycka det

Trevlig helg på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen - 11 augusti 2016 16:20

Nää jag syftar inte på mig :-) Sambons dumma blåsta ex. Hon har skaffat ny advokat som hävdar att hon vill komma till samförstånd Men ändå vägrar hon skriva på papper, bråkar med skolan om att de bara skickar papper till den adress pojken ...

Av Familjen - 11 juli 2016 23:08


Så kom hon äntligen På utsatt dag enligt ultraljud 160625 Och det gick fort och kändes oväntat! Inga förvarningar, tre timmar efter vattnet gick så var hon ute. Hann vara på BB i 1,5 h och det var intensivt. 16 dgr idag! Hon är söt Underba...

Av Familjen - 14 juni 2016 18:07


Förlorar oftast hela stycket!!!! Subban kanske lär sig ngt av det här!! Hon orosanmälde alltså min sambo pga att hon upplevde det som att han samt domaren i tingsrätten tyckte det var bäst om pojken går i skola där vi bor...: Ja just det sen ...

Av Familjen - 8 juni 2016 15:43

Men vad hjälper det Jag vill skrika på den dumma subban men det gör allt bara värre Subban, min sambos ex har alltså....dagen efter de muntliga förhandlingarna i tingsrätten gjort en OROSANMÄLAN mot min sambo Hon verkade inte ha någon oro när ...

Av Familjen - 3 juni 2016 12:36

Den jobbiga dagen är förbi, inte är det över men den dagen är förbi Nu får bebis komma! Ska först kommentera den jobbiga dagen vi hade i tingsrätten, en dag där min sambo stod mot sitt ex för andra gången. Ensam vårdnad var det vi ville, men ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards